Is een lokaal bezet?

by

Met onze improvisatietheater-groep Preparee (schaamteloze reclame) moeten wij vaak lokalen reserveren. Ik erger mij altijd zeer hard aan de tijd die hierin kruipt. Misschien kan het op een andere manier, maar die staat dan toch slecht aangegeven.

  1. Ga naar Toledo
  2. Ga naar KuLoket
  3. Klik op “Algemeen”
  4. Klik op “Lokalen en Bezetting”
  5. Selecteer uw lokaal door op naam te zoeken/te browsen/…
  6. Instinctief klik ik op de naam van het lokaal
  7. Een nieuw venster opent zich
  8. aula1
    Klik op ‘bezetting van dit lokaal’
  9. In het venster achter het pop-up-venster opent zich de bezetting van het lokaal
  10. Vrij moment gevonden? Het zou handig zijn zou je hier meteen kunnen reserveren … nu moet je naar het aanvraagformulier op de algemene KuLeuven site surfen: http://cwisdb.kuleuven.be/formulier-bin/fd-f1-1
  11. In dit formulier moet de naam van het lokaal invullen in een invoerveld dat slechts 16 karakters toelaat. Wat moet ik typen als ik “Aula Jean Monnet” wil reserveren? De lokaalcode? Heel onduidelijk.
  12. Na het invullen van dit formulier moet de gebruiker ook nog eens manueel op een knop duwen om dit te verzenden naar Lokalenreservering. Dit heb ik in het verleden vaak stomweg vergeten.

    aula21

Leave a Reply

